Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
|
|||
Masal TV |
2018- 2019 |
İstanbul Kalkınma Ajansı |
Tamamlandı |
Bilim Merkezleri ve Meslek Liseleri İşbirliğinde Nesnelerin İnterneti |
2018- 2019 |
TUBİTAK |
Tamamlandı |
Eğitimde Üç Boyutlu Uygulamalar ile Sanal Gerçeklik Uygulamalarının Karşılaştırılması: Tıp Fakültesi Örneği |
2017- 2018 |
BAPKO |
Tamamlandı |
Öğretmen Adaylarının Disiplinler Arası Proje Geliştirmede Nesnelerin İnterneti (IoT) Deneyimi |
2017 - 2020 |
BAPKO |
Tamamlandı |
Eğitimde Üç Boyutlu Uygulamalar ile Sanal Gerçeklik Uygulamalarının Karşılaştırılması: Tıp Fakültesi Örneği |
2017 - |
BAPKO |
Devam Ediyor |
Designing a 3D Virtual Environment For Teaching IoT, Avrupa Birliği Yükseköğretim Alanı Stratejik Ortaklık Projesi |
2017 - 2019 |
Avrupa Birliği |
Tamamlandı |
3 Boyutlu Öğrenme Ortamlarında Kullanılan Sanal Eğitsel Ajanların Farklı Özelliklerinin Öğrenme Performansı, Göz İzleme ve Biyofizyolojik Verilere Etkilerinin İncelenmesi |
2015 - |
TÜBİTAK |
Devam Ediyor |
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü Öğrencileri İçin Elektronik Profesyonel Gelişim Sisteminin Geliştirilmesi ve Uygulanması |
2015 - 2019 |
BAPKO |
Tamamlandı |
Eğitim Fakültesi Staj Laboratuvarlarının Kurulması ve Çevrim-içi Uygulama Topluluğunun Oluşturulmasına Yönelik Bir Otomasyon Sisteminin Geliştirilmesi [Altyapı Projesi] |
2015 - |
BAPKO |
Devam Ediyor |
Bulut Uygulamalarının Mobil Öğrenme Teknolojisi Olarak Eğitim Sürecine Entegrasyonu |
2015 - |
BAPKO |
Devam Ediyor |
Eğitsel Yazılım Değerlendirme Araçlarının İncelenmesi |
2015 - 2016 |
ÖYP |
Tamamlandı |
Argümantasyon Yönteminin Etkililiği Üzerine Bir Meta-Analiz Çalışması |
2014 - 2015 |
BAPKO |
Tamamlandı |
Fatih Eğitim Projesi Kapsamında Hazırlanan Z-Kitapların Göz İzleme ve Sesli Düşünme Teknikleri Doğrultusunda İncelenmesi |
2013 - 2014 |
ÖYP |
Tamamlandı |
Bilişim Adaylarına Yönelik Programlama Eğitiminde Görsel Blok Programlama Ve Mobil Uygulama Geliştirme Araçları |
2013 - 2014 |
BAPKO |
Tamamlandı |
Temel Bilgi Teknolojisi Becerilerinin Kazandırılmasına Yönelik Geliştirilen Otomatik Değerlendirme ve Geri Bildirim Sistemi İle Verilecek Sosyal Paylaşım Temelli ve Bilgisayar Temelli Geri Bildirimin Öğrenme Performansına ve Öz-Yeterlilik Algısına Etkisi |
2012 - 2014 |
TÜBİTAK |
Tamamlandı |
İnsan-Bilgisayar Etkileşimi Laboratuarı Kurulumu [AltYapı Projesi] |
2009 - 2011 |
BAPKO |
Tamamlandı |
Medya ve Şiddet: Mafya Dizilerinin Toplumsal Şiddet Üzerine Etkileri |
2008 - 2010 |
BAPKO |
Tamamlandı |
Eşzamanlı Bilgisayar Tabanlı İletişim Teknolojileri: Yabancı Dil Sözel Becerilerin Geliştirilmesi Açısından Bir Karşılaştırma |
2006 - 2007 |
BAPKO |
Tamamlandı |
Ortaöğretim Fen Alanları Derslerinde Kullanılmak Üzere hazırlanmış Eğitim Programlarının Dizayn, İçerik ve Kullanılabilirlik Açılarından İncelenmesi, Eğitim Kurumlarında Kullanım Düzeyleri ve Nedenlerinin Belirlenmesi |
2001 - 2002 |
BAPKO |
Tamamlandı |
Sürücü Alışkanlıkları ve Sürücülerin Kaygı Seviyeleri İle Sürücü Davranışları Arasındaki İlişki |
2000 - 2002 |
BAPKO |
Tamamlandı |
Öğrenci Becerilerinin Değerlenmesinde Psikoteknik Batarya Uygulaması |
1998 - 1999 |
BAPKO |
Tamamlandı |
İstanbul Kültür Parkı Projesi |
1997 - 1999 |
Çocuk Vakfı |
Tamamlandı |
Gençlerin Serbest Zamanlarını Değerlendirme Projesi |
1997 - 1999 |
Çocuk Vakfı |
Tamamlandı |
Dünya’da ve Türkiye’de Özel Okulların Yapısı, Gelişimi ve İmajı Üzerine Bir Araştırma |
1996 - 1997 |
İTO |
Tamamlandı |
Bu sayfa Computer Education and Instructional Technologies tarafından en son 28.09.2023 17:19:17 tarihinde güncellenmiştir.